13 februari 2011

Bel me


Sorry, Julian, maar als je 500 mensen je nummer laat weten, dan kan dit zomaar gebeuren. Ik heb de afgelopen maanden vijf lezers per dag op deze blog, dus het kan erger. Zo niet: mail me, dan stuur ik je mijn nummer.

Achterkant van een stukje Avier is gebruikt. Groot lettertype op de achterkant. We herkennen het programma van het kunstweekend-cum-kamperen.
In de loop van de dag verschijnen de mededelingen aan de administratiekeet. Saskia moet bedankt worden. En dan begint de puzzel.
Dit is geen Julian handschrift. De moeder van Julian is zo blij met de slaapzak waar de zoon mee aankomt, zodat hij deze nacht niet onder zijn natgeplaste eigen hoeft te slapen, dat ze de gulle lener wil bedanken. Maar de zoon weet alleen dat ze Saskia heet.

0-0-0-0-0-0-0

Geen opmerkingen: